vineri, 19 iulie 2013

Vesti extrem de triste ( cel putin pt mine)

Deci, uitati despre ce este vorba. Duminica trecuta , exact cu o zi dupa ziua mea, s-a intamplat cel mai trist lucru, adica moartea pisicii mele de 7 ani. Cu o zi inainte fusese extrem de cald si pisica mea respira foarte greu. Am crezut ca e de la caldura si am revigorat-o cum am putut mai bine. Dar, de fapt avea o boala grava la plamani. In urmatoarea zi, cand nu era cald si am observat ca tot greu respira am dus-o la urgente veterinare. Cand am ajuns si i-am dat-o doctorului. A fost prea tarziu. Facuse infarct pe loc,  
datorita unei boli care o avea la inima. Aceasta veste o aflasem mai tarziu. Chiar daca a trecut aproape o saptamana, eu tot foarte trista sunt.
Urmari: Datorita acestui fapt, nu voi mai posta deloc la sectuinea ,,Aventuri cu pisici" pentru ca sunt mult prea trista sa-mi amintesc de asta. :(
Sper ca intelegeti.


                                                                                                                   Pe curand,
                                                                                                                                 Dani

6 comentarii:

  1. Imi pare rau...Voi schimba culorile de pe aici o saptamana pentru pisica ta,de aceea am sters sectiunea aventurilor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si inca ceva...Pentru a avea mai mult public,am nevoie ca sa scriem si pe pagina de face pentru fiecare postare de aici,adica sa scriem despre subiectul postarii si sa dai linkul acesteia.Poti face asta?

      Ștergere
    2. Da, dar zilele astea am putina treaba asa ca nu prea pot intra pe blog.

      Ștergere
  2. Imi pare tare rau pentru tine si pisica ta :( Ia-ti alta, nu este alta alinare. Weekend placut, cat este posibil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma gandeam ca atunci cand ma voi muta la casa sa-mi iau primul meu animal de companie,o pisica.N-am avut niciodata una

      Ștergere
    2. Deja am alta, am luat-o acum 2 zile. Varsta ei fiind de un an, dar totusi 7 ani de trait cu pisica nu pot fi alinati doar cu o sapt si o noua pisica.

      Ștergere

Pentru că toate comentariile necesită aprobare este posibil ca ele să nu apară pe blog imediat. Nu este nevoie să lăsați un comentariu de mai multe ori. Vă mulțumim!