miercuri, 4 noiembrie 2015

NU AM MURIT!!

Hallo! Credeati ca toti am murit? Sau ca ne-am lasat? Ei bine... aveti dreptate xD... DAR am inviat/ m-am reapucat (cel putin eu)... deci imi pare rau daca nu va placea de mutra mea... ca oricum nu scapati de postarile mele care vor fi mai mult amuzante decat serioase. ( din nou, scuze pentru cei care citeau blogul  asta doar pentru seriozitate.... daca era/este cineva xD)
Asa... deci inainte sa inchideti pagina pentru ca va asteptati la ceva mai maret sau care sa nu fie doar genul asta de postare... ar fi bine daca as spune si ceva concret in toata treaba asta... Pai... da... a inceput scoala... de cateva luni deci cred ca asta nu se pune ca noutate... dar nu cred ca ati dori sa vedeti pe acest blog informatii despre clubul Colectiv sau despre politica ( nu ma criticati... dar nu as dori sa comentez nimic cu privire la astfel de subiecte... sper sa nu fiu inteleasa gresit sau ca ce tocmai am spus sa fie inteles ca un act de ignoranta). Acum, dupa ce am spus despre ce nu voi discuta, sa va spun si ce veti vedea de obicei in postarile mele (subliniez "de obicei" deoarece as putea sa ma abat uneori de la "scopul" meu).  Temele pe care cel mai probabil le voi aborda in general sunt: orice e legat de comedie; probabil ceva care va avea legatura cu mediul; pisici; muzica (voi dazvolta acest subiect); scoala/ sistemul de invatamant(daca raman in pana de subiecte); eventual uneori POATE veti mai vedea review-uri la filme/carti/locuri/ nu stiu...diverse.
Stiu ca pana la urma postarea asta nu a avut niciun scop si lumea ar fi putut foare bine sa mearga inainte si fara ea... dar voiam sa mai vin pe aici sa va mai arat din cand in cand ca nu am lasat acest blog chiar parasit...


Deci, multimesc pentru ca v-ati irosit o parte din timp citind asta  si...ne vedem cat de curand           

Danicat :3                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru că toate comentariile necesită aprobare este posibil ca ele să nu apară pe blog imediat. Nu este nevoie să lăsați un comentariu de mai multe ori. Vă mulțumim!