joi, 12 mai 2016

#tema_TIC: Informatica lovește pe Blogger

Imagini pentru computer worshipÎn primul rând, sunt conștientă de faptul că atât eu, cât și Daniela nu am mai scris nimic pe blogul asta, și îmi pare rău. Rezumatul pentru Jocurile Foamei trebuie să aștepte vacanța de vară pentru a vedea lumina zilei.
Motivul pentru care scriu acum este informatica. Pentru proiectul de teză ni s-a cerut să facem un joc și la TIC trebuie să facem un blog în care să ne raportam progresul. Având în vedere ca eu am blogul asta bătran,vechi și ruginit, mi-am zis să nu consum un domeniu de aiurea și să o fac aici, desi tema acestui blog nu este informatica, iar acest blog nu este numai al meu.
Raportul meu pe săptamâna asta sună așa: nu am început să facem nimic referitor la joc (am ales Spânzurătoarea), însă ne apucam imediat ce terminam cu teza la biologie (luni).Atunci mă voi dedica în totalitate jocului, că scap și de testul pentru atestatul la germană A1(sambata), și de traducerea la engleză pentru nu-știu-ce concurs (tot luni). Pentru cei care vor vizita blogul din cauza acestui proiect, îi sfătuiesc să ignore postările ce sunt mai vechi de un an.

2 comentarii:

  1. eu iti urez succes la info! :) titlul e fain, de ce ar trebui ignorat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!O să îmi trebuiască dacă vreau să trec clasa :D

      Ștergere

Pentru că toate comentariile necesită aprobare este posibil ca ele să nu apară pe blog imediat. Nu este nevoie să lăsați un comentariu de mai multe ori. Vă mulțumim!