vineri, 10 iunie 2016

#tema_TIC: Jocul la info

Știu că ar fi trebuit să fac câte un update pe săptămână în legătură cu jocul, a.k.a. coșmarul ăla de teză la informatică, după cum stipulează tema la TIC, însă viața la Racoviță, mai ales când ai și cursuri extra ce ocupă aproape fiecare zi a săptămânii,este nasoală.
Ca să mă revanșez, acum trebuie să fac o poveste lungă ce detaliază o perioadă de 4 săptămâni, nu de alta, dar rămân cu conștiința încărcată dacă nu scriu. Problema la mine, spre deosebire de alții din clasă, a fost lipsa timpului, căci mie îmi place să scriu pe blog, indiferent dacă citește cineva sau nu. În trecut îl consideram jurnalul personal, care nu era așa de personal, unu, pentru că era public, și doi, că nu numai eu sunt administrator. Și deși am încercat varianta clasică, cu hârtie și pix, nu avea aceeași atracție ca și butonatul pe calculator.
                                                                    * * *

Acum să începem cu motivul inițial al acestei postări: JOCUL.
După cum am menționat anterior, jocul pe care l-am ales pentru teză împreună cu echipa mea a fost Spânzurătoarea. Din capul locului ne-am decis să facem ceva simplu-simplu, deoarece, pe lângă faptul că ale noastre domnițe la ananghie nu prea au cunoștințe suficiente pentru sofistichețuri, mai este și chestia cu eleganța stă în simplitate în care cred cu tărie.
De aceea, am ales să facem un mic progrămel care, în funcție de ce litere apeși, el să își schimbe desenul (de exemplu,de la faza cu capul la faza cu capul și trunchiul).



Celelalte 2 fete au preluat asupra lor detaliile referitoare la aspect, culori, desene, structură(adică ce doream să apară în meniu sau în timpul jocului), iar eu m-am concentrat asupra algoritmului propriu-zis, mai exact asupra erorilor(că am avut destule, şi încă mai avem).

Desenele cu omulețul l-am făcut în caractere ASCII, ca un fel de tribut pentru primele lecții la informatică, când totul părea frumos pe lume și nu existau gânduri negre precum teza la mate.
Structura programului este următoarea:
1.Meniul
2.Citirea desenului și inițializarea cuvântului (cu alte cuvinte,când numărul de litere ghicite este 0)
3.Ghicirea cuvântului
4.Rezultatul final




Deocamdată jocul mai are anumite defecte care în mod dubios nu au apărut decât atunci când am testat jocul pe alte calculatoare decât ale mele. But we'll see.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru că toate comentariile necesită aprobare este posibil ca ele să nu apară pe blog imediat. Nu este nevoie să lăsați un comentariu de mai multe ori. Vă mulțumim!