miercuri, 15 iunie 2016

#tema_TIC: Prezentarea tezei la info

Luni,eu și cu echipa mea ne-am prezentat jocul care ne-a fost cerut ca teză la informatică(am auzit că la anul ne va cere să facem un soft,ăi dă capul meu).Uite să vedeți și voi cam cum merge:





Eu sunt Blossom,fraierilor
Spânzurătoarea noastră,așa simplă cum este,l-a făcut pe domnul diriginte să râdă,deoarece am făcut ceva foarte simplu,dar funcțional.Alții din clasă care au vrut să dea un aspect cât de cât mai acătării jocului lor s-au băgat pe mod grafic și SDL(nu mă întrebați ce înseamnă,căutați pe net).

Acum,noi ne-am început prezentarea cam așa:bună ziua,noi suntem echipa Fetițele Powerpuff(ce era să facem dacă ne-am uitat numărul echipei?Csf,n-ai csf).
După ce am spus structura jocului nostru,am făcut o demonstrație,ca să vadă clasa că mere,apoi am început să explic programul.Totodată,am vorbit și de erorile întâlnite(multe al naibii).

Ca și concluzie,pot spune că datorită tezei la info îmi iese media 7,că înainte era 6.În mod neașteptat,mi-a făcut plăcere să lucrez la acest joc,însă recunosc că mă bucur pentru faptul că până mai întreprind eu un așa temerar proiect mai am un an :)).
În continuare voi mai scrie un articol despre celelalte jocuri ale copiilor,iar acea postare va fi ultima care este temă cerută de domnul diriginte pentru tema la TIC.Asta nu înseamnă că nu voi mai scrie despre școală(e parte prea integrantă a vieții),însă nu fiți uimiți dacă următoarele articole se vor lăsa așteptate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru că toate comentariile necesită aprobare este posibil ca ele să nu apară pe blog imediat. Nu este nevoie să lăsați un comentariu de mai multe ori. Vă mulțumim!